Müşərilərin “Rabitəbank”dan şikayətləri bitib-tükənmir...
““Rabitəbanka daş qoyanın atasına lənət. Emanatdan pul yükləyirsən, 1 saata oturmur karta. Şikayətini bildirirsən, uzun aylardır olan bu problemi aradan qaldırmaqdansa bəhanələr gətirirlər”.
TİA.az məlumat verir ki, bunu müştəri Seymur Ağayev “Rabitəbank” haqda şikayətində deyir. Müştəri bildirir ki, biz bu bankı niyə seçməliyik: “Pul yükləyəndə faiz tutur, Kapitalı hamı bilir, digərlərində də ancaq bankomat axtarasan gərək” .
Digər vətəndaş Tural Abasi deyir ki, “Rabitəbank” qədər qeyri-peşəkarı yoxdur. Başqa bir vətəndaş Vüsal Paşa də qeyd edir ki, bu bank özünü qısa zamanda gözdən salıb və o, bu bankın kartından artıq istifadə etmir.
Həmçinin digər sosial media istifadəçiləri də şərhlərdə sözügedən bankdan şikayətləniblər. Görünən budur ki, ölkədə banklara müştəriyə deyil, özünə xidmət edir.
Müştəri marağı, müştəri hüququ, müştəriyə cəlbedici təklif, ona güzəşt – bunların heç biri “Rabitəbank”da yoxdur. Eyni zamanda, “Rabitəbank” və digərləri fəaliyyətində heç bir müsbət dəyişiklik etmir, keyfiyyət artmır, islahatlar aparılmır, fərqli təkliflər irəli sürmür. Misal üçün 7/24 xidməti olmalıdır, onlayn reaksiya daha operativ təşkil edilməlidir. Lakin bütün bu xidmətlər “Rabitəbank”da ya yoxdur, ya da işləmir.
pia.az