Bütün sahələrdə olduğu kimi, bank sektorunda da müştəri məmnuniyyəti əsas məsələlərdən biridir. Müştərini məmnun etməyin birinci yolu isə onu maraqlandıran sualların operativ cavablandırılması, problemlərinin tez bir zamanda həll edilməsidir. Banklarla əlaqənin bir çox metodları olsa da, ən operativ və geniş yayılanı "Qaynar xətt"lə əlaqədir. Məlum olduğu kimi, Azərbaycanda son illərdə bank sektorunun inkişafı nəticəsində, insanların banklara axını çoxalıb. Belə olan halda, təbii olaraq müştəri müraciətləri də artır. Bəs görəsən, müştəri zənglərinə bankların "Qaynar xətt"lərində hansı müddətə cavab verilir?
"APA-Economics"in əməkdaşı bankların əlaqə telefonları ilə əlaqə saxlayıb, müştəriyə tez və ya gec cavab verən bankları müəyyən edib.
Məlum olub ki, zəngə ən tez cavab verilən bank “Bank Melli İran" Bakı filialı (3 saniyə), ən gec cavab verilən bank isə “Azər Türk Bank" (5 dəqiqə 27 saniyə) dır. Digər sıralama aşağıda qeyd olunub.
pia.az